nilssonjennipher

* I got my first real six-string

Publicerad 2010-05-19 14:26:16 i VARDAG,

jag vet - man får inte klaga - men jag kan inte rå för att jag känner mig en gnutta avis på alla er som är lediga/arbetslösa idag. själv sitter man inne på jobbet, lite ångest man får då man ser ut. skulle gärna ha legat ute & pressat hela dagen, men what to do. får nöja mig med att pengarna rullar in om inte annat. får väl besöka solariet senare ikväll så jag inte hamnar så långt efter alla andra i brännan (vilket jag ändå oftast gör) får hoppas att vädret blir bra på söndag då jag är ledig. självklart har dom lovat dåligt väder, men ni kan väl alla hålla tummarna att jag får lite chans att sola..?



jobbar till 17.30. var hem på lunchen och tittade till charlie. duktiga lilla killen var inte det minsta orolig över att vara ensam, han låg så gulligt nedbäddad i sängen & sov. skönt ändå, då behöver man ju inte ha så sjukt dåligt samvete över att låta han vara själv, eftersom han redan verkar trivas så bra. hade ju varit förjävligt om man hade kommit hem & insett att stackarn hade panik och förstört halva lägenheten. inte för att jag gillar att lämna han, tvärtom. men jobbet måste ju ändå gå i första hand. hoppas att andreas är ledig resten av veckan så han har sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela