nilssonjennipher

* I love you baby, though I hate you

Publicerad 2010-05-03 16:52:02 i VARDAG,

bra natt jag haft. somnade kanske vid halv 12, vaknade sen kvart i 3 helt klarvaken. kunde omöjligt somna om. fick gå upp & slå på en film, slumrade till men vaknade lika snabbt efteråt. så har det hållit på ända fram tills väckaren ringde imorse, så sammanlagt har det nog inte blivit många timmars sömn. har resulterat i en väldigt less tjej. hade dessutom "utedag" med 1orna & 2orna. dålig förlorare som jag är höll jag på att dö & koka över av ilska när vi skulle spela brännboll. & min lärare ba "jennipher, ta det lugnt, det är bara en lek." men fan heller, är det tävling så är det.

och jag HATAR att förlora!
 som ni kanske har märkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela