nilssonjennipher

* like the sun you brighten the day

Publicerad 2010-05-14 07:21:25 i VARDAG,

oj, ber om ursäkt för att jag inte lagt in bilderna. men har inte varit hem till töre nånting under veckan, bara varit dit & hämtat mer grejer och sen farit tillbaka till kalix. så bilderna kommer in, jag lovar. bara jag är nånting hemma så lägger jag in dom.

inte nog med att jag tidigare fick världens roligaste mejl, så fick jag igår världens roligaste samtal. var nämligen kattungens nuvarande ägare som ringde, lillkillen ska besiktas antingen idag eller senast måndag, vilket innebär att jag & andreas kommer att åka ner nån gång under måndagen och hämta hem honom! håller typ på att längta ihjäl mig! sen har jag verkligen världens bästa pojkvän som låter charlie (som vi ska kalla honom) bli inneboende på valhallavägen då jag tror att mina katter där hemma hade kunnat bli lite tjuriga om en kattunge kommit till familjen. sen kommer han såklart flytta med oss till luleå, men är ju tyvärr ett tag kvar...

jobbar till 15.30 idag, och direkt efter jobbet kommer ante & plockar upp mig och så ska vi åka till haparanda. måste ju köpa alla nödvändigheter som behövs, alltså typ klätterträd, toalåda, matskålar, leksaker osv. ska bli svinkul. typ roligare att köpa sånt än att köpa kläder känns det som, haha.

här är iallafall en bild på sötnosen.
dör lite när jag ser bilden!


Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-05-14 09:08:53

Vad roligt! Man känner sig som ett barn på julafton. Tiden går så himla långsamt tills man får hämta sitt lilla hjärta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela