nilssonjennipher

* love the way you make that body bounce

Publicerad 2010-05-24 07:15:05 i VARDAG,

sängen var verkligen min allra bästa vän igår - hela dan. var inte upp mer än då jag gick på toa/hämtade vatten/förflyttade mig till soffan. var så hemskt bakis så det finns inte ord. men får ju skylla mig själv. hade iallafall kul under lördagskvällen, även fast större delen är ett enda svart hål. och jag drack inte ens speciellt mycket så vet inte riktigt vad som gick snett..
nåja, sånt som händer!

nu sitter jag på jobbet, är så trött så trött. ville när väckaren började ringa. snoozade alldeles för länge, som vanligt. men hann ändå äta frukost och komma i tid, duktigt. skulle dock ha duschat men det hann jag då inte. skit samma, har ändå match ikväll.

ska hem till töre en sväng efter jobbet så om jag hinner lägger jag in bilderna då, annars kommer dom väl upp när jag har tid/ork till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela