nilssonjennipher

* so happy I could die

Publicerad 2010-05-15 18:38:56 i VARDAG,

trots att jag uppdaterat svindåligt hela veckan så har jag haft kvar nästan alla mina läsare, gulligt!
lovar att jag ska bättra mig!

måste ju börja med att kommentera VÄDRET! ♥ fyfan så underbart! redan i torsdags började det kännas som riktig sommar här uppe. träningen var så sjukt lökig, men inte klagar jag inte. var typ 18 grader och vi hade träning halv 8, helt sjukt skönt. och idag har jag & andreas varit ute i stort sett hela dagen. eller ja, eftermiddagen iallafall.

idag har jag & hjärtat också hunnit städat, fixat till & knäppt bilder på hela hans lägenhet så nu ska den säljas. "bara" lite mer än 1 månad kvar tills våran flytt till luleå. längtar som jag vet inte vad! igår efter att vi varit och shoppat loss kattgrejerna så gick vi in en snabbsväng på ikea och ni tror inte att jag börjar längta ännu mera då?! självklart, haha.

hade tänkt lägga in bilderna från stockholm, men bloggen krånglar & är seg som fan så jag hinner inte ikväll. är nämligen bjuden till ryssbält där kubb & mys ute i solen väntar, ska bli jättetrevligt.



nu måste jag väcka min sovande andreas & tvinga in han i duschen.
stress, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela