nilssonjennipher

* that boy is a monster

Publicerad 2010-05-10 13:32:03 i VARDAG,

VILKEN JÄVLA HELG!

har haft så sjukt kul. höjdpunkten var såklart GAGA-konserten. var ganska grymt att stå där nere och kolla upp & se att varenda plats var upptagen, helt smockfullt! var packat nere vid scenen för delen också, fick jag då lätt veta med en armbåge i käften som bevis på. fick en fet fläskläpp & blödde ett tag, men det hade jag inte tid att bry mig om just då. själva spelningen var verkligen heeelt sjuk. & våra "danser" till låtarna ska vi inte ens tala om, dör när jag tänker på det. HAHA!

sen finns det sååå mycket mer jag borde skriva. men helt ärligt så orkar jag inte. sitter på jobbet & halvsover, efter en hård helg i huvudstaden är man rätt sliten ändå. så uppdatering + bilder får helt enkelt vänta tills jag känner mig lite mänsklig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela