nilssonjennipher

* jag är kär i den fulaste flickan i världen

Publicerad 2010-05-12 10:15:27 i VARDAG,

blir lite glest med uppdateringar nu under veckan eftersom jag jobbar varje dag, men ska försöka klämma in ett litet inlägg då jag har tid (& ork!)

försov mig i vanlig ordning imorse. fick stressa som ett svin, självklart är det mycket trafik bara därför. men lyckades ändå hinna i tid hit. hann däremot inte äta frukost, så nu försöker jag få tyst på magen genom att äta en mandarin, lycka till säger jag bara. men faktiskt så har jag med mig lunchen idag, kors i taket! blev kvar tacos från igårkväll när jag & gubben åt middag, ska bli svingott. är jääävligt hungrig & lunchen är två timmar bort..

ikväll är det "krogfesten" i kalix. hade säkert varit kul att fara, men för det första har jag fått lite avsmak från alkoholen sen i helgen & för det andra börjar jag jobba klockan 8 imorgon bitti så att supa var inte ens ett alternativ. är ju röd dag imorgon så blir extra betalt, sånt tackar man INTE nej till! fick förresten veta igår att jag kommer jobba heltid hela sommaren, börjar den 14 juni & slutar 15 augusti. blev så jävla glad! fatta vilken lyx! ska spara så mycket jag kan så det kanske blir en utlandsresa innan skolan drar igång (om jag tar mig in vill säga)

då var rasten slut, måste återgå till telefonen.
ikväll efter träningen ska jag lägga in alla bilder från i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela