nilssonjennipher

* all my life I've been wating for, I've been praying for

Publicerad 2010-05-18 09:02:16 i VARDAG,

bilresan gick över förväntan faktiskt. nog för att det var andreas som körde i stort sett hela vägen. jag körde bara från skellefteå & hem. så för han kanske det var lite jobbigare, men han får skylla sig själv lite grann. för jag sa redan från början att jag hade kunnat köra mer än vad jag gjorde. så det är faktiskt inte synd om han. höhööö.

charlie då, han är verkligen världens finaste lilla kissebebis! helt tokig. hade glömt bort hur busiga kattungar kan vara. eftersom jag vant mig med mina två 15 åriga troll fick jag typ en mindre chock igårkväll. fast kul är det ju, såklart. imorse har han hunnit välta ut sitt vattenglas & sen stått och skvätt runt vatten och hoppat i pölen. inte speciellt normalt för en katt kanske, men gulligt var det. sandlådan har han också jävligt kul med. ligger kattsand över heeela toagolvet. lagomt mysigt.

kände mig så taskig imorse när jag for & lämnade han. även fast ante var hemma så kändes det dumt. & så kommer han mest troligt få vara ensam under eftermiddagen också, stackars liten. måste gasa hem direkt jag slutar jobba.

bilder kommer upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela