nilssonjennipher

* you think you're bigger with a trigger

Publicerad 2010-05-21 11:34:57 i VARDAG,

igårkväll kom lisa och fegon och hälsade på. vi såg lite hockey, sen gick vi ut & spelade kubb. jag har aldrig velat inse hur jävla dålig jag är i det, men tyvärr fick jag det ganska svart på vitt igår. på två hela omgångar lyckades jag få ner.. 2 stycken tror jag. inte okej. men kul var det. & resultat behöver vi ej gå in närmare på. det räcker med att säga att jag och andreas kräver revansch. för mer orättvisa segrar kan man väl knappast hitta?

hur som helst, var faktiskt inte så jobbigt att ta sig upp imorse. har ju "bara" två jobbdagar kvar tills en dags ledighet. och imorgon vet jag att direkt efter jobbet så väntar roligheter. eftersom sandra fyllt år (grattis i efterskott sötnos!) så ska vi till henne & sen fara och bowla. om det blir utgång sen återstår att se. men ser i alla fall fram emot en kul kväll med mina favvotjejer ♥

Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2010-05-21 13:23:51

längtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela