nilssonjennipher

* if it's worth having it's worth fighting for

Publicerad 2010-05-27 10:47:14 i VARDAG,

lyckades GLÖMMA att tvätta igår. hur fan kan man glömma bort en sån grej?! ja, jag lyckades iallafall med det. så imorse var det bara för mig att (trots att jag började klockan 9) tvinga mig upp ur sängen före SJU och bege mig ner i tvättstugan. lagomt pigg tjej. fast fick i alla fall tömt hela tvättkorgen så nu är den ur världen. skön..t.

ikväll jobbar jag till 6, om jag inte får sluta en halvtimme tidigare. skulle vara riktigt skönt, eftersom att jag har träning klockan 7. blir så stressigt, plus att jag omöjligt hinner äta middag annars. så jag håller tummarna att jag kan gå halv istället. annars får jag väl försöka överleva utan mat i magen på träningen, det går säkert bra det också.

nä, nu är rasten slut så bara återgå till telefonen nu då...

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-05-27 12:59:50

ditt å antes barn få helt enkelt bli en superstar;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela