nilssonjennipher

* we gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love

Publicerad 2010-05-28 11:45:21 i VARDAG,

vi försov oss imorse, eller rättare sagt så var det andreas som försov sig. skulle egentligen ha varit i kalix (sovit i töre) typ halv 7, men kvart i vaknade vi. så det blev stress in till kalix, men som tur var hade hans chef också tagit lite "sovmorgon". så tror inte det gjorde speciellt mycket. jag har inte börjat förrän 9 så jag for och sov lite grann i lägenheten innan jag begav mig hit till jobbet. var jävligt skönt! kändes surt att vara tvungen att stiga upp ur sängen en andra gång. som att inte en gång är nog? men jobbar bara till klockan 2 idag så känns inte för jävla jobbigt ändå.



i helgen ska jag ta det L-U-G-N-T ! inte en droppe alkohol ska jag dricka. ikväll blir det mest troligt bio med några snygga tjejer, ska & se SATC 2. alla säger så olika saker om den, vissa säger att den är svinbra, men andra tycker den suger. så vi får väl se. första filmen & serien är ju jävligt bra i alla fall, så jag kommer säkert gilla den här också. får vi hoppas!

& på söndag ska vi till kiruna med laget och spela match. nu måste vi se till att VINNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela