nilssonjennipher

* and you can see my heart beating

Publicerad 2010-11-17 17:55:52 i VARDAG,

alltså så himla irriterande. skrev ju igår att mitt knä börja göra ont igen. tänkte ju att jag skulle skita i det och träna på som vanligt. kyss arsle säger jag bara. skulle ju köra ben idag på gymmet och varje övning gjorde så sjukt ont, vissa kunde jag inte ens göra för att det gjorde så ont. satana! jag blir så arg alltså. måste ju börja tjafsa med besök hos vårdcentralen, säkert röntgen, sjukgymnast osv. SICKT jobbigt, ingenting jag vill göra. men ska jag kunna fortsätta träna typ måste jag göra det. visst är det synd om mig?! som köpt halvårskort och allt haha


exakt såhär less känner jag mig! heidi då borde du fatta känslan...


är väldigt avis på alla som ska och se senaste harry potter ikväll. till exempel malin och ribban... inte okej att jag måste vänta ända till fredag! fast den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge som man brukar säga... hihi. ska förresten till umeå och hälsa på syrran & emil i helgen! ska bli så kul. hoppas det blir lika kul som sist men det tror jag säkert det blir. så vi ska och se den på bio i 3D, coolt va. jag har aldrig sett nån film i 3D så jag hoppas det är så bra som alla säger att det är.

nu måste jag sminka mig och klä på mig minst ett TON med kläder för att undvika att frysa ihjäl på ishallen. skulle ju inte vara så himla lyckad ändå hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela