nilssonjennipher

* but you'll always be my hero

Publicerad 2010-11-23 14:10:29 i VARDAG,



spinningen gick ovanligt lätt idag, och jag kände knappt av knät! eller ja.. lite kanske. men inte riktigt lika ont som tidigare gånger. skön..t! däremot har jag jätteont i mina ljumskar?! som jag aldrig haft problem med tidigare. haha jag är ju som värsta gammelkärringen. aldrig får jag vara utan nån krämpa haha. eller så kanske jag känner efter lite för mycket?

åt just fiskpinnar, spagetti, ketchup & aromat. kanske låter så-jävla-äckligt men jag kan meddela er att det är så-jävla-gott! fråga mig inte hur jag kommit på att blanda ihop detta, fast är glad att jag gjorde det för det är så himla gott! nu ska jag snart skutta in i duschen, sen börja göra mig redo för hockeyn ikväll. börjar nästan bli nervös REDAN! satanaaaa.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-11-24 11:24:51

hih, ja ajg vet! får ju den om ja vill ha den. det är en TVÅA, du vet gula hyreshusen brevid tele? :) tvättmaskin, diskmaskin och allt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela