nilssonjennipher

* check it out

Publicerad 2010-11-26 12:44:16 i VARDAG,

HEJSAN! är på ett alldeles strålande bra humör trots att jag vaknat tidigt & är jävligt hungrig. ska strax åtgärda det sista iallafall, fett sugen på köttbullar och makaroner så det ska jag äta! tänkte ifall ni är intresserade hehe.



annars då? har hunnit gymma med hilda på morgon, skön..t! hehe inte för att vi körde speciellt hårt men ändå. och sen gick vi på stan en snabbis, hittade iallafall en topp (så jävla töntigt ord, men vet inte vad annars jag ska kalla den) som jag kan ha på mig ikväll. kommer bli så kul! direkt efter jag ätit ska jag köra ett rejs med dammsugaren och sen är det bara börja fixa sig innan mina älskade brudar kommer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela