nilssonjennipher

* just like the sun you light up my life

Publicerad 2010-11-24 12:41:26 i HOCKEY,

ja alltså, matchen igår gick ju inte direkt som jag tänkt.. förlust med 1-3, fast sista var ju dock i öppen kasse. så jävla typiskt att när djurgården väl jobbat sig in i matchen och har press mot mål, så får dom ett emot sig isället för att få kvittera...?

har inte sett många av djurgårdens matcher i år, eftersom vi inte har några canal plus-kanaler här & jag orkar inte sätta mig och köra till töre var och varannan kväll. skulle dessutom inte få se djurgårdens match heller, eftersom jag har en pappa som ser VARJE match luleå spelar.. nörd. hehe. men, av det lilla jag sett så fattar jag inte vad som hänt med laget sen i våras?! okej, det är många som bytt klubb, men det har ju också gjorts så många bra nyförvärv? blir så besviken & arg! fast, ska man nu se till förra säsongen så har ju djurgården fortfarande samma chans som sist. förra året, innan jul låg djurgården precis som nu, rätt dåligt till. det var först efter jul man började spela riktigt bra & plocka massa poäng. så chansen finns fortfarande! och jag håller alla tummar & tår på en lika kul vår som sist. hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela