nilssonjennipher

* I'm crazy but you like it, loca loca

Publicerad 2010-11-18 18:16:47 i VARDAG,

har inte varit nervös alls inför examinationen vi ska ha imorgon men nu har jag hört av flera stycken som pluggar till sjuksköterska att den är SVINSVÅR och allt. ååh så jävla jobbigt alltså. är helt nervös nu. är typ säker att jag inte kommer klara den, kul va? nä men faktiskt så kommer det nog bli svårt. för vissa saker har man verkligen inte en aning om! som vi inte alls hunnit gå igenom eller fått lära oss ännu. hur tror läraren att vi ska kunna sånt?! vadå ska vi bara chansa oss fram när vi tränar eller? ber till gud att jag får nånting riktigt enkelt imorgon så jag har chans att klara den. annars ställer jag in mig på att få göra om det. inte värre än så, men ändå, rätt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela