nilssonjennipher

* I'm proud to say, I got you

Publicerad 2010-11-28 14:22:02 i VARDAG,

har inte riktigt tid att skriva något bra inlägg men kan iallafall skriva tack till mina tjejer som gjorde fredagen riktigt kul! ♥ var lite struligt på all star innan det till slut löste sig, tur var väl det! hann bli riktigt arg måste jag säga. haha "det här är ju lyyysande! riktigt brilliant!" (heidi du fattar?!)

idag har vi haft lite första-advent-mys till frukost.
fint va?



nu måste jag uppsöka duschen och fräscha till mig lite grann innan det är dags för match! rebels - clemensnäs är det dags för = VINST! ska det iallafall vara. annars blir jag jättearg. haha måste bara berätta vilken miss jag gjorde i fredags. jag och amanda hade öppet swehockeys hemsida hela kvällen så vi kunde hålla koll på rebels och kalix match. så stod det 4-4 mellan kiruna och rebels hur länge som helst & jag fick för mig att matchen gått till förlägning mitt i allt? var ju inte helt nykter kanske. men iallafall, så gjorde rebels 4-5 och jag var ju helt bombis på att dom vann, i övertid alltså. hahah så jävla blåst för sen gjorde kiruna 5-5 med 30 sek kvar av matchen. och jag till amanda "men va fan, har dom ändrat reglerna?! är det inte sudden deatch i förlägningen?!" hahaha ni hör ju. fattade inte ens då att det var kvar tid av sista perioden. så smart...

efter matchen har jag bjudit hit mamma & pappa på middag! mysigt vaaa.. nej vet ni, nu måste jag verkligen gå och göra mig klar. puss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-29 09:19:02

Haha det här är ju LYYYSANDE! Dom var ju så störda så ojoj ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela