nilssonjennipher

* I've got the magic in me

Publicerad 2010-11-04 14:08:55 i VARDAG,

har typ nyss kommit hem, har varit på ett jävligt jobbigt spinning/core (samma som novas torso) pass med ribban. eller vet inte om det var speciellt jobbigt egentligen, eller om det bara var SJUKT tungt för mig som inte tränat spinning på över 1 år? kanske därför. men jag överlevde iallafalll, & nu i efterhand känns det jätteskönt. som vanligt efter att man tagit ut sig såhär mycket. varför måste det vara så jobbigt att göra det haha? fattar inte. tänk om man skulle bli smal & få massa endorfiner av att ligga i soffan och äta flott. det hade varit perfekt, eller huuur?! hehe.




åt förresten sushi idag för första gången (!!!!) trodde verkligen aldrig jag skulle våga. men nu har jag gjort det, och vet inte riktigt vad jag tyckte. både skeptisk och samtidigt så var det typ gott? svårt att förklara. men ribban sa att man vänjer sig. alltså att man börjar tycka om det mer och mer eftersom. så vi får väl se. om jag ens äter det nån mer gång! lite tvekis.

på lördag är det törepub för er som missat! höhö. den kan man bara inte missa. på dagen kommer mamma till luleå & så ska vi gå på stan, hon ska köpa en dunjacka åt mig (TACK!!!) eftersom jag var så trög när jag köpte min vita jacka och märkte inte ens att det INTE var dun. haha jag gick runt och sa till alla "jag har köpt en ny dunjacka" men sen när dom såg den i verkligenheten så fattade dom att det bara var en vanlig täckjacka. som att jag visste det!? trodde det var en dunis. viktigt att veta. men hur som helst så ska alltså mamma komma hit & shoppa med mig, sen kommer amanda och så ska jag, hon & andreas förfesta här och sen se luleå-färjestad i coop och SEN åka till töre & fara på puben! kommer garanterat bli kul.



vilket jobbigt & långt inlägg. har inte ens skrivit allt jag först tänkte haha. får göra det senare eller nåt, nu ska jag gå & duscha! pössis.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-05 12:22:52

Det är nästan alltid kul att shoppa. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela