nilssonjennipher

* jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd

Publicerad 2010-11-12 11:55:03 i VARDAG,


♥♥♥


har haft en riktigt skön sovmorgon, morgonmys innehållandes charlie, nellie, kladdkaka + glass, godis, chips & film! hade knappast kunnat bli bättre. eller JOO! om andreas hade varit ledig också förstås. så han saknades! men förutom han så var morgonen perfekt. skön..t!

nu har jag precis fått upp arslet ur sängen, håller på att fixa lite lunch & sen ska jag åka iväg till gymmet och träna med hilda! träffade henne igår då vi var på aerobics, men före det är det verkligen huuur länge som helst sen jag såg henne. inte så konstigt med tanke på att hon varit borta hela sommaren kanske. hehe. men det var kul iallafall, mindre kul att jag ordagrannt SÖG på aerobicsen. så satanas svårt! hjärnan hängde verkligen inte med.

och sen ikväll är det matchen med stort M! är typ lite nervös! haha. är nämligen dags för match mellan rebels & kalix. fatta hur spännande. hoppas och tror faktiskt att rebels kommer att vinna! håller alla tummar & tår att det går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela