nilssonjennipher

* jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Publicerad 2010-11-14 19:25:50 i VARDAG,

redan söndag idag, varför måste helgerna alltid gå så jävla fort?! irriterande. har iallafall haft en riktigt mysig & lugn helg. inte en droppe alkohol och lika skönt har då det varit.

igårkväll åkte vi till töre & åt lite tidig farsdagsmiddag med familjen & dessutom emelie & emil som var hemma på besök. mysigt! såg "så mycket bättre" (som jag förövrigt är helt frälst i! så himla bra) och sen åkte vi förbi till enström's och hälsade på deras senaste tillskott. en liten hundvalp, trodde nog aldrig jag skulle få se amanda som hundägare! haha. men den var riktigt söt, tyckte till&med jag som inte gillar hundar speciellt mycket vanligtvis.


dock från förra veckans program. så bra!


& idag har jag hunnit med ett tufft mage/rygg-pass på inpuls och sen har jag haft besök av mamma&pappa. vi har varit till piteå och sett rebels match, som dom jävligt surt nog förlorade med 4-3. fan! först låg dom under med 2-0, och även 3-1, men till slut kom dom ikapp & kvitterade till 3-3 med typ 5 minuter kvar. så gör piteå ett mål typ nån minut efteråt... så jävla arg jag blev. men rebels spelar riktigt bra! så himla mycket bättre än vad jag sett kalix spela. just nu är jag så nöjd att andreas bytt lag haha för kalix förlorade med 11-1 idag.. pinsamt om han hade spelat kvar... hihi. match igen på onsdag, mot teg. blir nog svårt, men spelar dom som dom gjort mot boden & som dom spelade idag mot piteå så kommer nog teg få tufft motstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela