nilssonjennipher

* just wanna be in love forever and ever

Publicerad 2010-11-17 21:40:01 i HOCKEY,

men satanaaa relebs förlorade, med 1-4. dock var teg's sista mål i öppen kasse, ändå förjävligt. MEEEN vet ni det bästa av allt?! andreas gjorde mål!! så jävla kul. äntligen säger jag fast han bara hunnit spela några matcher, men det var riktigt kul att han fick göra mål hihi. synd att dom inte kunde få vinna.. eller iallafall få med sig 1 poäng. trist trist!

haha jag ringde till mamma efter första perioden: "mamma ante gjorde mål!" så måste en gubbe brevid mig tjuvlyssnat & fattat att han är min pojkvän, för sen inför sista så kom han och började prata med mig. han sa typ "wallgren är ju jätteduktig för att bara ha spelat så lite matcher, kul att han gjorde mål, hoppas han får sätta ett till, han jobbar på bra ikväll". så satte han sig bredvid mig så jag slapp sitta själv haha, det tyckte jag var lite gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela