nilssonjennipher

* paint me a perfect picture

Publicerad 2010-11-22 10:52:59 i VARDAG,

precis som jag trodde blev helgen väldigt lyckad! hunnit med massa mys med gastus, se nyaste harry potter (ÄNTLIGEN! helt underbar film) & på lördagkväll blev det utgång på corona. orkar inte gå in på några direkta detaljer men allt ni behöver veta är alltså att vi haft det
huuur bra som helst!

jag är ledig nu hela den här veckan OCH nästa! fattar ni hur underbart skönt?! eller ledig kan man väl inte kalla det, men vi behöver inte vara på skolan iallafall. utan istället har dom gett oss massa hemmatid till att plugga till tentan, vilket jag tycker var väldigt smart! har förresten tentan samma dag jag fyller år, 3e december alltså. kul födelsedag va.... nej inte direkt. eller jo om jag klarar tentan så blir det ju en perfekt present! hihi

IMORGON är det dags... luleå - djurgården i coop arena. ni vet förmodligen redan vad jag tycker om dom här matcherna. alltså HEMSKA. men självklart ska jag & se. kom på att jag förresten typ helt slutat skriva nåt alls om hockey?! konstigt. för jag är precis lika inne i hockeyn som jag var i våras. haha eller går det ens att vara så? ja, nästan iallafall. ska försöka skärpa mig & skriva MER hockey här i bloggen! då blir nog heidi och gänget överlyckliga.. elleeeeerrr?! haha tror dom har tyckt att min blogg varit roligare att läsa UTAN så mycket hockey om jag ska vara ärlig.. hihi

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-23 09:19:00

Fan inge MER hockey, då har jag ju en mindre blogg att roa mig med på jobbet ;S ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela