nilssonjennipher

* samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

Publicerad 2010-11-15 20:48:31 i VARDAG,



var riktigt tungt att stiga upp klockan 7 imorse... lite snabbt man blir bortskämd med att ha sovmorgon typ varje morgon. som tur är jag ledig imorgon & på onsdag! hihi så då får jag sova hur länge jag vill. även fast jag ALLTID vaknar mellan halv 10 och 10. som att kroppen har en inbyggd väckarklocka? fast halv 10 är betydligt bättre än klockan 7 om inte annat.

har varit på spinning ikväll, höll på att dö mer än 1 gång. men jag överlevde & imorgon ska jag dit och plåga mig igen... att man orkar egentligen haha. fast efteråt är det ju skönt. förutom mit KNÄ som tydligen redan gett upp. fast nu orkar jag inte bry mig om att det gör ont. till slut måste det väl sluta göra ont? ellerrrr?


ska gå och bädda ner mig med hjärtat nu & se film!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela