nilssonjennipher

* someone help us cuz we're doing our best

Publicerad 2010-11-17 12:13:58 i VARDAG,

var svinhungrig när jag vaknade så jag gjorde omelett till frulle! svingott. fast blev inte alls lika god som pappas. började direkt tänka på när man var liten, och fortfarande bodde hemma, så var det typ "tradition" att pappa gjorde omelett på lördagsmornarna. haha låter som att jag bott hemifrån jättelänge fast egentligen är det bara någon månad haha. vilken mes jag är som fortfarande kan få lite hemlängtan då & då. haha så töntig tjej.

idag ska jag:

- åka till skolan & träna lite inför examantionen på fredag
- fara & plåga mina stackars ben med hilda på gymmet
- laga världens (förhoppningsvis) bästa pasta carbonara
- åka till ishallen & se rebels - teg!


haha fyfan vad fult inlägg det här blev. men är för stressad för att skriva nåt bättre så det får helt enkelt duga! nu ska jag göra mig klar för att åka iväg, hejdååå!

en ny bild

ellerrr?! haha typ från 2007 tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela