nilssonjennipher

* tonight's the night, there's no other

Publicerad 2010-11-10 22:07:39 i VARDAG,



har precis kommit hem från boden, har varit och sett rebels match, som dom vann med 1-3! svinduktiga var dom. var en riktigt rolig match att se måste jag säga, inte bara för att dom vann, utan för att det var så bra spel. hände svinmycket & båda lagen hade jättemycket chanser. iallafall så ångrar jag inte att jag for, även fast jag var helt själv (!!!) och satt på läktarn som ett mobboffer... hehehe

har nog glömt att skriva det tidigare men jag har iallafall varit i kalix på sjukhuset igår & idag och haft fältstudie. har varit roligt, fått lära mig en hel massa. personalen där på avdelningen är så gulliga & jag hade gärna stannat längre! mycket roligare att vara ute sådär än att bara sitta på föreläsningar hela tiden..


imorgon är jag LEDIG och då ska jag börja skriva på våran rapport om just fältstudien. inte så kul kanske, men det måste ju också göras.

nu ska jag ta mig nåt i magen och sen invänta andreas som borde komma alldeles strax!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela