nilssonjennipher

* I just think about the things that you do, I'm too lost in you

Publicerad 2010-11-08 20:51:47 i VARDAG,

eftersom jag inte skrivit nåt sen i fredags kanske det är dags för en lite mer utförlig uppdatering? om jag ens kan skriva vettigt, hjärtat går fortfarande för fort & jag är typ svettig för jag blev så jävla glad när jag såg att jag klarat tentan. helt seriöst! skönaste beskedet på väääldigt länge vill jag lova!

i fredags blev det lite impulspartaj, ante fick kalixbesök & jag var inte speciellt sugen på att ligga hemma helt själv en fredagskväll, så jag hamnade i vindunken ändå. fast jag tänkt spara mig till lördagen. hur som helst, ångrar inte att jag for, blev riktigt kul! vaknade upp på lördag & mådde som en prinsessa, inte det minsta bakis! jävligt ovanligt för att vara mig, men skön..t var det!

fick besök på lördagen av mamma, pappa & amanda som planerat. for på stan & jag hittade mig en dunjacka! haha äntligen. kan inte släppa det, hur rolig jag var som köpte en tunn jävla täckjacka & på riktigt trodde att det var en dunjacka?! nåja, nu har jag bägge två så nu kan jag variera!
höhö smart vaaa?!


efter att vi gått på stan en sväng (och jag kom hem tomtänt! igen. har blivit så duktig att hålla i pengar!) for mamma & pappa hem och jag, amanda och andreas for hem till läggan och började laga middag och fixa oss lite. for till coop arena och såg färjestad förlora, åkte med amandas faster till töre. for till mamma & pappa och drack & gjorde oss redo för puben! som var lika kul som vanligt. helt seriöst så är det roligare att gå på törepuben än att gå ut på hotellet i kalix.

såklart hade jag glömt kameran hemma både på fredag & lördag så några bilder kommer tyvärr inte att komma upp, men lite kan jag ju alltid sno av heidi bara så ni får se min "fina" utklädsel.



fråga inte vad mössan/hatten gör på mitt huvud för det vet jag faktiskt inte. den är iallafall inte en del av min "bandit"-utklädsel egentligen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela