nilssonjennipher

* who are you?

Publicerad 2010-11-01 21:07:13 i VARDAG,

lördagen blev som väntat riktigt lyckad! eller iallafall förfesten, blev inte allt för långvarig på hotellet, men kanske var lika bra det. mådde inte allt för dåligt på söndagen, kanske var för att jag for hem tidigt? vad vet jag. får iallfall tacka cattis för en riktigt kul förfest med mina favvotjejer! ♥

igår var jag med pappa & mamma och såg andreas match. rebells mötte björklöven, och att dom skulle förlora var ju inte direkt oväntat. blev hela 0-6 till slut, väldigt trist. men ante gjorde som vanligt en bra match, & speciellt med tanke på att han bara hunnit spela 1 match med rebellerna tidigare & dessutom haft ett tränings/matchuppehåll i nästan en månad. så duktig!



idag började allvaret om på riktigt, skolan alltså. har ju inte varit där på ett tag nu eftersom vi istället varit föreläsningslediga & pluggat till tentan hemma. kändes endel jobbigt att sminka sig & klä på sig vettiga kläder efter några sköna veckor med lodiskläder & helt osminkad nerbäddad i våran sköna soffa... nåja, dagen har gått rätt fort ändå. börjat med en ny kurs nu, verkar iallafall liiite lättare än förra kursen. hittills iallafall, hoppas jag har rätt.

har inte riktigt haft orken att lägga in mina bilder från kameran ännu, men lördagens bilder dyker upp här nån gång imorgon, det lovar jag! nu ska jag fortstätta min ensamma TV-kväll. tråkigt att vara ensam - skönt att äntligen få vara den som bestämmer program! inte ofta jag får se ett helt top modell-avsnitt utan att höra ante gnälla ihjäl sig. hihi.

ett litet smakprov kan ni få iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela