nilssonjennipher

* who owns my heart?

Publicerad 2010-11-29 14:49:32 i VARDAG,

har varit med nellie till veterinären imorse. skulle kolla upp hur hennes mage egentligen mår, eftersom hon i stort sett alltid har problem med nummer två (hehe) när hon går på toa. men där sas det inget som jag inte redan visste, bara se till så hon dricker, blanda olja i maten, prova byt foder, osv. så lite onödigt var det väl kanske. fast ändå skönt att få kollat upp det så det inte var något farligt iallafall. höll på att börja grina (mesig, jag vet) när dom skulle ta blodprov på henne och hon bara skrek som ett tok och jag kände mig som världens sämsta mamma. och hon är en katt? hur i helvete ska jag klara av att fara till doktorn med mina riktiga barn?! det är ju frågan det alltså.

lilla gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela