nilssonjennipher

* and we don't know how go got into this crazy situation

Publicerad 2010-10-26 12:04:56 i VARDAG,

har sovit sjukt dåligt inatt, vaknat tusen gånger & trott att jag försovit mig trots att jag inte hade någon tid att passa imorse? drömt om tentan, drömt om alla latinska ord, drömt om att jag inte kunde en enda fråga på provet.. det måste ju vara det här som kallas tentaångest?! & ändå sitter jag här istället för att plugga, inte så smart kanske. men jag har gett upp lite grann. nu GÅR det bara inte att få in mer i skallen & ändå har jag inte fått in ens hälften känns det som. så nu får tentan gå som det går. jag kan omöjligt göra nåt annat, det vill bara inte fastna. jag har läst & jag har försökt lära mig. men likt förbannat är allt som bortblåst när jag öppnar boken gången efteråt. som att min hjärna är av teflon så att ingenting KAN fastna.


jag gör som jag gjorde igår, försöker rensa ur hjärnan lite grann på gymmet. inte för att jag vet om det direkt fungerade, men men.. idag är det benen som ska få sig en omgång, jag vet en tjej som inte kommer kunna gå imorgon...

kan förresten bjuda er på några riktigt mysiga låtar...



the script - for the first time



katy perry - not like the movies



regina spektor - eet

Kommentarer

Postat av: regina

Publicerad 2010-10-26 20:44:02

Okej, vad bra! :D Nej men det är ingen fara, jag har inte bråttom, så ta den tid du behöver ;) Men bara det att jag har jävligt dålig fantasi när der gäller bloggdesign, men ska klura lite till så skickar jag iväg ett mail ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela