nilssonjennipher

* beautiful monster, but I don't mind

Publicerad 2010-10-25 12:07:23 i VARDAG,



lördagskvällen blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss. ingen utgång, men dock en riktigt rolig förfest. var ju tänkt att vi skulle på stuk, men där var det inte en kotte, så då tänkte vi åka in till stan & gå på all star. kön var lika lång som förra helgen, vilket resulterade i att vi istället gick direkt på max & åt innan vi åkte hem igen. nåja, får väl vara nöjd med att ha svinkul fram till klockan 12 iallafall?! hur som helst, tack för att ni kom tjejer! nu är det bara ladda om för helgen då det är halloween+födelsedagsfirande i kalix som gäller!

just nu sitter jag & äter en banan, ska alldeles strax pallra mig iväg till gymet för att köra ett konditionspass. försökte börja plugga men det ville inte min hjärna. kunde omöjligt koncentrera mig, alla ord bara flöt ihop i varann & då är det ju lite svårt att kunna läsa nåt. så istället ska jag iväg & träna för att sen göra ett nytt försök att plugga in det sista inför onsdagens tenta..

kommer förresten upp lite bilder från i lördags här sen.
ska iväg nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela