nilssonjennipher

* but it doesn't mean anything

Publicerad 2010-10-23 10:17:01 i VARDAG,

gomorgon! jag har dock varit vaken sen typ klockan 7. vaknade & sen kunde jag inte somna om eftersom att en viss mr.wallgren låg & snarkade som en jag vet inte vad. slog på mean girls & såg den, slumrade till lite till och från. när sen ante äntigen vaknade halv 9 steg vi upp. nu är han och tränar, väntar på att den ska vara klar så vi kan fara vidare till gymmet. blir ett konditionspass idag också skulle jag tro. kan inte göra så himla mycket med min rygg, eftersom jag är rädd att det ska "slitas" upp igen nu när det äntligen är nästan helt bra. så tar det lite lugnt tills det är helt återställt igen. smart va?


sen när vi gymmat blir det en snabbsväng på stan. måste köpa en bandeu-bh (stavning?!) så jag kan ha på mig det jag tänkt ikväll. sen på eftermiddan nån gång dyker jenny & amanda upp! behöver jag ens säga att jag ser fram emot en riktigt kul kväll!?! dessutom kommer elina också hit och festar med oss, ska bli riktigt kuuul! wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela