nilssonjennipher

* didn't give her all my love

Publicerad 2010-10-01 13:28:26 i HOCKEY,



att djurgården inlett elitserien skakigt kan väl knappast nån ha missat? just nu ligger dom SIST i tabellen, endast 4 poäng på 6 matcher. det är ju fan skämmigt. har dock bara sett 2 av matcherna, den mot aik & den mot luleå igår. men tvivlar på att resten av matcherna sett bättre ut. för bra såg det verkligen inte ut. vet inte riktigt vad dom sysslar med. första & andra perioden igår var tamigfan det sämsta jag sett på mycket länge. typ 2 avslut på en hel period. även fast dom hade rätt mycket puck hände inte ett SKIT! bara nere i sargen och snurrar, & det kan nog alla räkna ut att nere i hörnen blir inte många mål gjorda.

en kul grej är ju iallafall att mackan nilson kan vara påväg tillbaka. hoppas verkligen det, håller alla mina tummar & tår! han om nån skulle vara välbehövd i truppen.



även fast det ser minst sagt mörkt ut just nu tror & hoppas jag att man lyckas komma tillbaka. jag tror & hoppas att det här bara är en svacka, att man inte riktigt hunnit "komma igång" ännu. för serien har ju precis börjat, det finns så mycket som kommer hinna hända kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela