nilssonjennipher

* hold me now, I'm six feet from the edge

Publicerad 2010-10-12 10:49:33 i VARDAG,

fyfan så underbart med en sovmorgon! eller rättare sagt en ledig dag. fast helt ledig kommer jag inte vara. ska fara till elina & plugga senare. vilket behövs! måste trycka in ännu mer latinska ord i skallen, imorgon ska vi dissikera ett hjärta! wohoo. kommer bli grymt.

igår for jag till kalix med amanda & emma direkt jag slutade skolan. gjorde premiär på is, gick över förväntan ändå. ramlade inte en enda gång! idag har jag dock sjukt ont i handen. måste fan köpa ett par hockeyhandskar om jag ska kunna "spela" i vinter. går inte att skjuta utan att få sickt ont i tummen. ska försöka hitta nåt billigt par.

påtal om hockey fick jag höra imorse att staffan kronwall kommer tillbaka till djurgården! SÅ JÄVLA VIKTIGT. äntligen en bra back! precis vad som behövdes. nu fattas bara en riktigt bra målvakt. typ att wesslau kommer tillbaka. men det är väl bara önsketänkande antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela