nilssonjennipher

* I know I'll never change my ways

Publicerad 2010-10-21 10:41:51 i VARDAG,

ni förstår inte hur skönt det var att vakna imorse & inse att ryggen funkar igen, helt otroligt! helt bra är den väl inte, men väldigt nära helt bra! igår och i förrgår kunde jag knappt röra mig utan att bara vilja lägga mig ner & dö i stort sett, nu kan jag röra mig, bara jag inte rör mig för snabbt. WIHO!

snart måste jag öppna böckerna & plugga lite. blir lite tjatigt att skriva om det varje dag, men vafan. hade ni bara vetat hur mycket det är hade ni förstått mig! ett helvete på ren svenska. kommer förmodligen kugga så det sjunger om det. tycker jag inte gör annat än att plugga om dagarna & sen när jag öppnar boken nästa gång fattar jag fortfarande ingenting? alla dessa latinska ord kan ta sig nånstans. hatar dom!





en positiv sak är ju iallafall att det är HELG imorgon (även fast jag varit "ledig" hela veckan) så ska det bli otroligt skönt. får dessutom finfinbesök av amanda & jenny på lördag ♥ kanske några av antes kompisar också? hur som helst, vi ska dricka vin & sen blir det nog stuk! ska bli så mysigt med tjejbesök! synd att ingen av mina andra brudar kunde komma, det får vi ta igen på halloween! som också kommer bli grymt.

nä hörrni, nu måste jag tyvärr sätta igång med pluggandet.
hörs sen! pöss

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-10-21 11:40:28

skitbra! hjälpt min hy nåt så förbannat :) ja du får göra det.

Postat av: sandra

Publicerad 2010-10-21 11:40:48

skitbra! hjälpt min hy nåt så förbannat :) ja du får göra det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela