nilssonjennipher

* jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset

Publicerad 2010-10-27 13:58:06 i VARDAG,



sitter och dricker min andra red bull för dagen, och jag som inte ens gillar det speciellt mycket? skumt... väntar iallafall på att ante ska komma hem och pussas lite innan han åker vidare till skellefteå & jag blir ensam resten av kvällen, buuu.. men får ju skylla mig själv som blev kär i en hockeytönt! höhö nämen lite så är det ju faktiskt. ska vara effektiv ikväll & städa här hemma och sen ska jag iväg och träna! så stolt över mig själv som kommit igång nu. tränade till & med två gånger igår! inte illa va? först ben & sen på kvällen kondition. och idag funderar jag på att göra mage/rygg/armar & ännu mera kondition. förut verkligen hatade jag allt som hade med konditionsövningar att göra och nu tycker jag typ att det är det roligaste att köra på gymet. väldigt konstigt..

var förresten & gick på stan en snabbis efter skolan. hittade två klänningar, så nu har jag lördagens outfit klar. vet inte riktigt vilken av dom jag ska ha, får bestämma mig senare. kul att klä ut sig ändå, men tänker inte säga vad jag ska vara. det får ni se på lördag istället, höhöö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela