nilssonjennipher

* jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Publicerad 2010-10-06 14:38:32 i VARDAG,



var så sjukt trött imorse när väckaren började ringa så jag visste inte hur jag skulle ta mig upp. men det gjorde jag. hann sminka mig & äta frukost och dessutom komma i tid till föreläsningen! inte illa höhö. föreläsningen sen... var jävligt tung. precis som alla andra anatomi-föreläsningar varit. sitter där mest som ett frågetecken, antecknar lite och låtsas förstå, gäspar, pratar om helt andra saker med elina, ribban & malin, kollar på klockan, försöker hänga med lite... ja, ni fattar. den här kursen är INTE lätt. & inte kul. eller ja, det är den väl. bara att det är så trist när man inte förstår nånting av den. hoppas att min hjärna vill vakna snart...

kan bjuda er på lite bra låtar!


daniel adams-ray - gubben i lådan


katy perry - E.T


oskar linnros - 25

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela