nilssonjennipher

* nån slängde ut dig som en sommarkatt

Publicerad 2010-10-08 14:22:55 i VARDAG,

hunnit med att vara på skolan från 8-12, sen mötte jag upp syrran som är på snabbvisit i luleå, lunchade med henne på waldorf, gick på stan en snabbis & hittade en ny vinterjacka! wihoo. letade efter en ny redan förra året men då var jag ute för sent så hittade ingen, men nu har jag alltså köpt en ny. äntligen! har typ haft min andra 3 vintrar.. KUL. en vit köpte jag iallfall. får se hur länge jag lyckas hålla den ren. är dock inte helt hundra att jag ska ha kvar den. tyckte den var lite stor, kanske är för att jag vant mig med min ganska snäva skinnjacka nu hela hösten? att det är därför den känns lite stor. inte vet jag. ska iallfall kolla lite nu i stockholm om jag hittar nån annan.

OM vi nu ens tar oss iväg! läste nyss på sas hemsida att det är flygstrejk! jag dör ju om vårat plan blir inställt. bokat nhl-biljetter och allt. ååh nä, det får bara inte hända. då stämmer jag dom jävlarna. eller nånting. ARG blir jag iallfall! jag ska till stockholm ikväll & punkt slut!


här är lite bilder på jackan
tycker ni den ser stor ut?!


  


jag bara måste...




hihi, var den inte lite kul?

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-10-08 14:26:37

jackan var fin :)

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-10-08 15:21:40

Skit snygg jacka. Behåll den! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-08 16:14:53

klart den ser stor ut om du inte stänger den, eller du kanske ska ha den uppe hela vintern. smart ;)

Postat av: jenfi

Publicerad 2010-10-08 16:56:11

vadå uppe? öppen heter det väl? Smart ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-10 14:33:24

lite stavfel har inget med smarthet att göra. :P HAHA!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-11 07:58:30

fin jacka! var köpte du den? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela