nilssonjennipher

* save it for your prayers boy

Publicerad 2010-10-14 14:47:50 i VARDAG,



om ni nu möjligtvis kunnat missa det så har det kommit snö här i norrbotten. & imorse kom första snön (som jag sett iallafall) hit till luleå. känns INTE okej! det är ju bara oktober, vintern behöver inte komma riktigt ännu. för kallt har vi nog länge! fast måste nästan erkänna att det känns lite mysigt med snö på ett mycket konstigt sätt. jag hatar vanligtvis snö, vet inte vad som hänt med mig? var bara lite arg imorse då jag såg ut ur sovrumsfönstret & insåg att det var vitt på marken. konstigt. förra hösten/vintern när första snön kom stannade jag hemma från skolan & tjurade! så mycket hatar jag snön, egentligen. är nog nåt fel på mig nu tror jag.

charlie däremot, han verkar ÄLSKA snö. han var helt tokig imorse, sprang runt & jamade och hoppade upp och satt sig i fönstrena och bara stirrade ut. tror inte riktigt han fattade vad det var, eftersom det var första gången han nånsin såg snö. men söt var han!

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-10-15 09:35:49

Jag tror inte att det är något fel på dig, jag tror bara att du har mognat lite ;-) Tihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela