nilssonjennipher

* she's so beautiful and I tell her every day

Publicerad 2010-10-08 14:50:19 i VARDAG,

kom på en kul grej elina sa på föreläsningen idag. båda två var nog rätt trötta & lessa efter att ha suttit i typ 3½ och bara lyssnat på en massa man ändå inte fattar nåt om. men hur som helst, vi gick igenom musklerna på latin & så sa läraren att "gillar ni oxfile? det där är den här muskeln ni äter om ni äter oxfile" typ nåt sånt.

elina: "ååh vad gott!"
jag: "blää"
elina: "vadådå, varför gillar du inte det?"
jag: "äter inte kokött, tycker det är äckligt"
elina: "är oxe en sorts ko?"
jag: "jo fast det är en kill-ko. tror jag"
elina: "jahaaa... jag trodde det hette tjur?"
jag: "ja, inte vet jag. men tror oxfile är kokött iallafall"'
elina: "jag som trodde oxe var en stor & arg kossa"

hahah. hon är allt bra go!

Kommentarer

Postat av: Elina Hansson

Publicerad 2010-10-14 15:23:04

hihi inte visste jag att du hade blogg :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela