nilssonjennipher

* so don't be afraid

Publicerad 2010-10-01 12:47:00 i VARDAG,

oj, här har det inte hänt mycket, hade typ glömt att jag faktiskt har en blogg. nä, inte riktigt. har bara inte varit sugen att skriva, har inte hänt så överdrivet mycket intressant heller så. men bara för att vara snäll mot er läsare så kan jag iallafall kladda ner lite grann nu iallafall.

som ni kanske förstod av det jag skrev sist gick min första tenta inte sådär jättebra, tror jag! har ju inte fått tillbaka den ännu, så vi får se. tror den skulle vara rättad & klar nån gång nästa vecka. om jag ens vill veta resultatet är ju då en annan femma... nää, nu överdriver jag.
SÅÅ himla dåligt gick den inte.

har börjat med en ny kurs nu istället - anatomi & fysiologi. verkar svinsvår. har haft föreläsningar om cellen hela veckan. cellmebranets beståndsdelar, DNA, transkription, proteinsyntesen, passiva och aktiva transportmekanismer... ja, ni ser ju själva. inte direkt det roligaste man gjort i sitt liv kanske. bara att härda ut & hoppas att det blir roligare (& lättare!) snart. vilket det inte lär bli. lättare alltså, för roligare vet jag att det blir. ska få skära i ett grishjärta igen! wihooo. fick ju göra det på nkB'n i våras, var svinroligt. höhö.

sen dååå.. juste! ska fara till umeå i helgen & hälsa på hos syrran och emil! ska bli svinkul. och så får jag ju äntligen träffa gastus igen! har saknat han, snutte. vet inte riktigt hur planerna ser ut, vet bara att jag ska vara så mycket i stallet som möjligt. sen vet jag inte om det blir fest eller vad tusiken dom har tänkt hitta på med oss. hur som helst, ska bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela