nilssonjennipher

* sometimes it's just me and my bottles all alone

Publicerad 2010-10-20 14:22:43 i VARDAG,

nu känner jag att jag måste ta en paus från allt pluggande, innan jag drunkar bland alla böcker & papper. går inte med ord att beskriva hur mycket det är vi ska kunna innan tentan. kul att jag fattar ens hälften av allt?! trodde aldrig när jag började att det skulle vara såhär svårt. förstår inte vitsen med att vi ska kunna allt det här. seriöst. jag ska bli sjuksköterska, inte läkare! vilket man fan kan tro. eller nåt ännu svårare. typ einstein. som ni kanske förstår är detta sjukt svårt & jag har jävligt mycket ångest över tentan.

lugnar nerverna med lite bra musik
tänkte att jag kan vara snäll & dela med mig hihi


mohombi ft nelly - miss me


ke$ha - take it off


will.i.am ft nicki minaj - check it out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela