nilssonjennipher

* sträcker upp mina händer, tror att det här kan vara början på nåt stort

Publicerad 2010-10-29 17:24:14 i VARDAG,

haha alltså jag är bara för dum. fick ett presentkort i julklapp förra julen av mamma&pappa med en biobiljett. har helt glömt bort att använda det dom få gånger jag varit på bio, & så tänkte jag vara duktig och använda det ikväll när jag och ante ska på bio. så jag bokade en plats & "betalade" med presentkortet. gick ju bra, & sen skulle jag gå och boka en plats brevid min, till ante, & betala med mitt vanliga bankkort eftersom det bara var 1 biljett på presentkortet. men tror ni fan inte jag glömde bort vilken plats jag bokade först! hahaha så jävla dålig. så var ju tvungen att boka två nya platser för att vara säker att vi får sitta brevid varann. haha så dålig! nu slösade jag mitt presentkort helt i onödan bara för att jag var så klantig. åååh hahah

men bio blir det iallafall. ska hoppa i duschen nu & invänta ante som är och tränarrrrr. pöss!

juste, jag shoppade INGENTING idag på stan. så värdelöst! eller 2 träningslinnen var det enda jag hittade. och jag som var så shoppingsugen... typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela