nilssonjennipher

* used to dream of beeing a millionare

Publicerad 2010-10-18 10:52:35 i VARDAG,

seriöst, jag håller på att DÖ av smärta. ryggen har totalt gett upp, jag kan knappt röra mig utan att det gör så sjukt ont att jag nästan börjar grina. jag dööör. trodde det var träningsvärk eftersom vi var och gymade i lördags. men tro mig, det här är inte vanlig träningsvärk. typ ryggskott, eller nåt. har iallafall aldrig haft såhär ont förut. ååh! kan inte fara på skolan idag, hur jag än sitter gör det ont. så istället blir jag hemma, begravd bland alla böcker. idag ska jag plugga som bara den.

Kommentarer

Postat av: regina

Publicerad 2010-10-20 00:12:04

tycker synd om dig! vet hur det känns, så att säga, haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela