nilssonjennipher

* all at once, I had it all

Publicerad 2010-10-20 09:40:47 i VARDAG,

blev ingen skola varken igår eller idag, ryggen är fortfarande paj. fast idag är det bättre iallafall, så det verkar ju gå åt rätt håll om inte annat. är bara så less på att ligga i soffan hela dagarna. missar så mycket på skolan när jag måste vara hemma känns det som, inte okej. att vi dessutom har tenta nästa vecka gör ju inte saken bättre... ska plugga som fan idag också.

skulle verkligen behöva ta mig till apoteket också. måste verkligen köpa ett rejält finnmedel nu. jag blir tokig! har världens äckligaste hy, vill spy varje gång jag ser mig själv i spegeln. varje morgon vaknar jag upp med minst 2 stora äckliga finnar. blir så arg! har väl aldrig haft helt fin hy, men nu är det då värre än nånsin. måste verkligen göra nåt åt detta, annars kommer jag fan bli deprimerad. trodde man skulle slippa sån här äckelhy när man blivit "stor", men så fel jag hade!

avslutningsvis bara måste jag ju få skriva hur underbart skönt det känns att djurgården ä-n-t-l-i-g-e-n börjar spela bra hockey! helt sjukt. poäng i 3 matcher i rad, & vinst senast igår mot brynäs efter en jävligt grym vändning. från att ligga under med 3-0 efter första (pinsamt, jag vet) till att innan slutsignalen komma ikapp & till och med ta ledningen är väl ändå ganska jävla bra gjort?! kul dessutom att tim sandberg får prova på att stå, och att han dessutom gör en svinbra insats! snacka om att ridderwall fått konkurrens.




Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-10-20 11:29:27

käääär! har typ butt musiksmak helt på sista tiden ;D

Postat av: regina

Publicerad 2010-10-20 14:08:47

haha, jaa ;D förresten, vill du göra en ny design till min blogg? för den jag har nu är så trååååkig....

Postat av: sandra

Publicerad 2010-10-20 17:28:47

Jennfi, jag säger MD från hudverket. fyfan så bra det är, värt varende krona för det är då inte billigt. Sen ansiktsbehandling, min hy är helt ny. Apotekets skit gör det bara värre typ.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela