nilssonjennipher

* vad vore jag utan dina andetag?

Publicerad 2010-10-05 14:35:42 i VARDAG,

var först tänkt att jag skulle fara till töre/kalix idag, men så blev det inte. sen var det tänkt att amanda skulle komma till luleå idag, men så blev det heller inte. hoppas hon & fanny kommer imorgon isället. hur som helst, idag har jag istället varit duktig & pluggat lite grann! vilket verkligen behövs, det vi håller på med nu är allt annat än lätt. försökt trycka in en massa latinska ord i skallen, hoppas att några har fastnat iallafall. & ändå är det typ en tiondel av allt vi ska kunna jag pluggat idag. måste fara till töre & skriva ut tusen sidor till, eftersom min skrivare tydligen gett upp. redan, fick den typ för en månad sen. hoppas pappa har nån annan jag kan ta, blir ju littte jobbigt att köra till töre varje gång jag måste skriva ut nåt.



fick hem mitt H&M-paket idag. levererat till dörren till & med, fett nice. blev först svinrädd när det plingade på dörren men smög mig fram & tjuvkikade i titthålet. såg postgubben med mitt paket & vågade öppna. och allt passade! den ljusgråa koftan, eller vad man nu ska kalla det, var svinskön & mysig. kommer nog bo lite grann i den i vinter misstänker jag...

nu ska jag fortsätta vara duktig & effektiv och köra ett rejs med dammsugaren & sätta på en tvättmaskin. ikväll ska jag och andreas på hockey. luleå - AIK, ingen direkt höjdarmatch, men ante fick biljetter från jobbet & en gratis hockeymatch tackar man väl inte nej till!

påtal om hockey så hoppas jag verkliiiiigen att djurgården vinner ikväll. vet inte vad jag tar mig till annars. tror jag gräver ner mig & dör om det blir en 6:e förlust ikväll. SERIÖST! drömde förresten att marcus nilson blev klar för spel, samtidigt som ekman var tvungen att avbryta sitt kontrakt för att mackan skulle rymmas i truppen. helt sjukt var det, tänkte bara om ni ville vetaaaa.

nä nu ska jag dra fram dammsugaren
pöss!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-10-05 18:04:26

vilken storlek tog du på den? :) ska också beställa den. vet som inte om ja ska ta xs eller s, tar ja s blir den ju så lång. och ta ja xs är ja rädd att den ska bli snäv, haha. är den liten i storleken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela