nilssonjennipher

* wanna see if you can give me some more

Publicerad 2010-10-15 12:27:04 i VARDAG,

äntligen F-R-E-D-A-G-!!! ♥♥

älskar fredagar, så jävla sköna. speciellt när man bara har skola till 11.45 & kollar facebook & skrattar med goa tjejer istället för att lyssna på själva föreläsningen... då går dagen fort kan jag lova, höhö. märkte typ inte att vi suttit där i 4 timmar när det var slut. sjukt. kollade på massa studentbilder & fyyy vad jag vill göra om det! roligaste jag gjort nånsin tror jag! så sjuk kul.


började sakna min jennifer också. tycker verkligen det är dags att vi träffas! alldeles för länge sen vi sågs ju?!

kom just hem, men ska snart iväg igen. amanda kommer till luleå, så vi ska på stan en sväng. tror knappas jag har råd att köpa nåt, men är väl alltid kul att kolla på kläder. HÅRFÄRG måste jag däremot köpa! ser inte klok ut. ser ut som att jag har massa flinta fläckar när jag har håret uppsatt (som jag har typ.. varje dag) så utväxten måste färgas och det snarast!

idag direkt efter middan blir det gympremiär här i lullan. ska med ante, tror inte han kommer vara snäll mot mig. tvärtom så kommer han nog plåga ihjäl mig. ååh, vad har jag gett mig in påå?! nä, skojja bara. det kommer säker gå jättebra... höhöö.

& direkt efter gymmet blir det stallet och direkt efter stallet blir det kalix för att se hockey. fullspäckat schema med andra ord. sen kanske man hinner med lite fredagsmys också?!
hoppas deeet!

nä, nu ska jag iväg. pöss!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2010-10-16 14:05:18

Sounds lika a good weakend :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela