nilssonjennipher

* where do you go when you're lonley?

Publicerad 2010-10-11 16:20:20 i VARDAG,

hemma igen efter en minst sagt perfekt helg i huvudstaden med världens bästa ♥
var inte alls kul att packa ihop allt igår kan jag säga, hade gärnat stannat längre. men what to do när jobb & skola väntar på en här hemma?
 
NHL-matchen var verkligen grymt jävla kul! kändes helt overkligt att sitta & se den. kändes typ som att man spelade xbox eller nåt. haha, sjukt! fick se douglas murray, boyle, heatly, wallin, thornton, husselius, nash & en hel drös med andra SVINbra spelare. ja, alltså, helt klart värt pengarna. tyvärr blev det sharks-förlust, efter förlängning. inte för att jag brydde mig överdrivet mycket om vem som vann, hejade väl inte stenhårt på nåt av lagen egentligen. men bara för att douglas murray spelar med sharks så hejade jag lite extra på dom såklart. höhö.

  



har också hunnit med att shoppa lite. fast jag har inte köpt så värst mycket, bara en jacka & lite tröjor. fanns typ ingenting, tråkigt nog! kan försöka komma ihåg att ta bilder på det jag köpt, typ imorgon eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela