nilssonjennipher

* you are my sweetest downfall

Publicerad 2010-10-27 12:58:31 i VARDAG,

så jävla less alltså. fick veta förra tentan igår, jag failade. gjorde andra tentan idag, LOVAR att jag failade på den här också! så sjuk svårt. undrar vad jag egentligen gett mig in på?! så mycket mer än jag nånsin räknat med. trodde för ett litet ögonblick att jag hade koll på det mesta inför tentan imorse innan jag for. men så kommer jag dit, öppnar papprena & vill bara springa ut ur salen. asså ni fattar inte. har pluggat på gamla tentor, flera olika. & haft koll på nästan allt därifrån. så öpnnar jag våran tena & inser att typ hälften av allt är nytt, som jag inte tränat nästan nånting på eftersom att jag tänkte "sånt här kommer inte med på tentan hursomhelst". MY ASS!  så nu är jag fullkommligt inställd på två omtentor i december. känns ju sådär lagomt kul... ellerrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela