nilssonjennipher

* you know we're superstars

Publicerad 2010-10-30 10:18:09 i VARDAG,

lördag idag = halloween! som jag har längtat. om ni möjligtvis kunnat missa det kommer alla vi brudar vara samlade hemma hos cattis som fyllt år & förfesta. sen blir det nog vidare till hotellet, eller boden? vet inte exakt hur planerna ser ut, men det lutar åt kalix iallafall. hoppas på mycket folk! är ju rätt länge sen jag gick ut på hotellet så kanske det blir kul ikväll? HOPPAS! är helt taggad.



innan det är det lite som ska hinnas med. ska gymma, kanske sola (?) eftersom jag inte orkade igår, duscha, fixa mig & dessutom åka ut till hertsön och kolla då syrran tävlar med gastus. & klockan sex ska jag infinna mig i kalix. känns som att detta kommer bli en stressig dag! bäst jag sätter igång redan nu & fixar frukost så vi kan fara till gymmet direkt ante kommer från träningen. pöss!

Kommentarer

Postat av: Catrin

Publicerad 2010-10-30 13:28:15

Det kommer bli JÄTTE kul ikväll ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela