nilssonjennipher

* all I wanna say is that they don't really care about us

Publicerad 2010-09-14 12:53:36 i VARDAG,

efter många om & men har jag nu äntligen fått klart en av bloggdesignerna iallafall. så nu har eve fått sin nya, bara typ 1 månad för sent.. men ja, bättre sent än aldrig säger man väl? höhö.

har hunnit vara med charlie till vettis imorse. gick riktigt bra, han var så duktig, lilla hjärtat. veterinären sa att såret helat bra & att det såg fint ut, så förhoppningsvis slipper vi fara med han dit på jävligt länge nu. är ju inte direkt det roligaste man kan göra.


saknar!

nu är jag hemma i byn, fördriver lite tid tills jag ska tillbaks till kalix. ska nämligen & klippa mig. vill egentligen inte, mitt hår har fan blivit ganska långt nu. så känns inte sådär jättekul att fara dit & klippa av det. inte för att jag ska klippa speciellt mycket, bara det absolut nödvändiga. för det är riktigt risigt just nu. plus att jag måste korta av mina uppklippningar en bit, nu är dom i stort sett lika långa som resten av håret, inte så snyggt. får se till att fixa in en bild efter klippningen.

nu måste jag gå & sminka mig, ska & fota mig till körkortet. littte sent. tog kortet i januari & har fortfarande inte fått tummen ur. som sagt, bättre sent än aldrig, eller hur?

& ikväll är det HOCKEY! kalix möter rebells, igen. får hoppas att det blir en bättre match ikväll.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-09-14 15:36:16

tack jennipher för designen!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela